Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Konečné řešení jedné homosexuální otázky

Umožnit homosexuálním párům, aby vychovávaly děti? Ano, nebo ne? Nevíme. Další otázka, která jako by neměla žádné definitivní, konečné, jasné řešení. Občas ale ta nejlepší řešení bývají ta nejjednodušší. Tentokrát nás o tom přišla přesvědčit jedna 11letá holčička.

Při jednom soudním slyšení, kde se jednalo o zavedení homosexuálních sňatků, si odpůrci tohoto zákona přivedli 11letou Grace, aby veřejně svědčila. Toto je přepis její krátké řeči:

Jmenuji se Grace Evans a chtěla bych vám poděkovat, že mi zde dnes dovolíte promluvit. Ačkoliv je mi teprve 11 let, vím, že každý si zaslouží mít maminku a tatínka. Pokud změníte zákon tak, aby dovoloval sňatek dvou tatínků nebo dvou maminek, vezmete dětem jako jsem já něco velmi důležitého.

Moje maminka je pro mě velmi důležitá, protože mě učí, jak být dívkou. Je milá, jemná, pozorná a velmi krásná. Stará se o mě i o ostatní. Naslouchá mi, když si s ní chci promluvit. Učím se od ní být dobrou ženou a jednou snad i manželkou a matkou. I když něco z toho se učím také od svého tatínka, moje maminka mě učí zcela zvláštním způsobem. Naučit se něco takového bez ní by bylo velmi obtížné. Ona je pro mě vzorem, jak být dívkou, a já ji velice miluji.

Můj tatínek je pro mě také velmi důležitý, protože mě chrání a pomáhá mi být dívkou, ze které se stává žena. Řeší problémy způsobem, který moje máma neumí. Stejně jako ona by bez mého táty nemohla být tím, kým je, ani já bych bez něj nebyla schopná být jednou takovou ženou, jakou chci být. Protože je silný, moudrý a jiný než moje máma. Od něj jsem se naučila věci, které by mi maminka nikdy nemohla předat.

Vzhledem k tomu, že každé dítě potřebuje mámu a tátu, aby se mohlo narodit, nemyslím si, že bychom mohli nějak změnit to, že děti potřebují oba rodiče. Věřím, že Bůh to takto zařídil. Vím, že někteří nebudou souhlasit, ale chtěla bych vám položit tuto otázku: Kterého z rodičů nepotřebuji? Mámu, nebo tátu?

Ticho...

Tak se vás zeptám ještě jednou: Kterého z rodičů nepotřebuji? Mámu, nebo tátu?                     

Ticho...

Doufám, že vidíte, že každé dítě potřebuje mámu i tátu. Prosím, neměňte náš zákon tak, aby to říkal jinak. Děkuji.

Je třeba něco dodat?

Autor: Jakub Sluka | pondělí 25.3.2013 13:30 | karma článku: 29,67 | přečteno: 2001x
  • Další články autora

Jakub Sluka

Homosexuální rodina s dětmi, která šíří radost a lásku

Na Slovensku se v těchto dnech vede tvrdá válka - práva rodiny vs. práva homosexuálů -, která zítra vyvrcholí referendem. Vždy, když se někde ve světě redefinuje manželství, dozvídáme se o šťastném příběhu páru gayů nebo leseb a jejich nových rodin. Toto je jeden z nich.

6.2.2015 v 12:00 | Karma: 28,51 | Přečteno: 1808x | Diskuse| Společnost

Jakub Sluka

Nejsem Charlie Hebdo a styděl bych se, kdybych byl

Styděl bych se, kdybych byl Charlie Hebdo, i když naprosto odsuzuji zavraždění jeho zaměstnanců. Ale ne, nepovažuji je za mučedníky svobody slova.

11.1.2015 v 12:15 | Karma: 34,31 | Přečteno: 4148x | Diskuse| Společnost

Jakub Sluka

Na Prague Pride jde především o šťastný život

Vypadá to jako párty nadšených a z velké většiny hodně mladých lidí, co zřejmě zažívají největší životní radost, která z nich tak nějak přirozeně proudí ven a zasahuje půlku města. Jako třeba maturanti při posledním zvonění, kteří překypují nadšením z přežití nekonečných let na pitomé škole, a tak jdou do ulic, aby tuto radost sdělili světu. První dojem ale někdy klame.

17.8.2014 v 10:35 | Karma: 35,57 | Přečteno: 4971x | Diskuse| Kultura

Jakub Sluka

OSN si hraje na pána světa, jenom se tím ale ztrapňuje

Ať si je katolická církev jak chce zvrácená a zbytečná, pořád je naštěstí dost neškodná, takže si o ní můžeme říkat, co chceme, protože ani za ty největší lži na její konto nikomu nehrozí víc než rozzlobený článek v Katolickém týdeníku. Víme to všichni a ví to i OSN. Takže do toho!

24.2.2014 v 12:00 | Karma: 14,89 | Přečteno: 397x | Diskuse| Společnost

Jakub Sluka

I homosexuálové mají právo na dítě (?)

Snaživá rakouská europoslankyně Lunacek úspěšně prosadila dokument vedoucí k zaručení práv homosexuálů v EU. V případě homosexuálů tento hon za právy nakonec dříve či později vždycky skončí u otázky práva na dítě, o tom se přesvědčila řada zemí. Přemýšlím, co to asi takové právo na dítě znamená.

9.2.2014 v 12:00 | Karma: 31,53 | Přečteno: 1433x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  9:48

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Soud rozhodne v případu upálení družky. Bylo to italské manželství, říká obžalovaný

25. dubna 2024  9:45

Krajský soud v Brně dnes vyhlásí rozhodnutí v případu muže, kterého obžaloba viní z vraždy družky v...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2849x
Zatím se neznám natolik dobře, abych o sobě mohl cokoliv tvrdil. Počkejte si, až mi bude tak 80.