Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Sledoval jsem prvni verejne vzstoupeni Papeze. Verte mi nebo ne, ale pozdravem "buona sera" jako by mi zapichl nuz do srdce.  Kdyz uz ani predstavitel krestanske cirkve neumi krestansky pozdrav a o co hur mozna jej dokonce UMYSLNE nevyslovi, pak to nejspis neznamena nic dobreho.

4 3
možnosti
TG

:-)R^:-). Vším, co o něm vím, je mi sympatický. Vaše úvaha velmi pěkná.

0 5
možnosti
JK

J27a70n 14K49o66m86á62r41e20k

17. 3. 2013 12:21

nechápu koexistenci toho úvodu a dalších částí, v čem je to upadnutí a kopnutí?

6 1
možnosti
KF

O svatém otci asi vždy jen v dobrém, jinak je to kopání- prostě svoboda slova jen ocamcaď pocamcaď. 

Takže autorovi Rv

5 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2849x
Zatím se neznám natolik dobře, abych o sobě mohl cokoliv tvrdil. Počkejte si, až mi bude tak 80.