Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

,,Na Prague Pride jde především o šťastný život"

O ten jde nejspíše každému. A nejen pro sebe. Pro své blízké, pro rodinu, přátele. I pro jiné. Ne všichni mají však potřebu to proklamativně deklarovat. Ač mohou a mnohdy by dokonce i měli. Třeba i společně, a ne se vymezovat svou vyjímečností. Tak na to vše nahlížím já.8-o:-)

7 0
možnosti
MD

Par veci, ktere tu v teto spojitosti jeste nezaznely. I kdyz pravda, mohly mi utect. Urcite dobry clanek a tak karma.

3 2
možnosti
JH

J24a16n 98H50l74e34d84í73k

17. 8. 2014 12:10

vážený autore, mohl byste přiblížit v čem spočívá to vámi inzerované štěstí, když si dvě dámy mnou poprsí a k tomu následně hodlají navádět své adoptované dítě?,- , nebo něco jiného ? K tomu lze pořídit různé elektr. hračky.

4 11
možnosti
MB

Pane Hledíku  a proč vás zajímá, kdo si co mne a nemne a jaké má hračky? Nerozumím tomu, že někdo má potřebu komentovat sexuální preference někoho jiného. A to navádění dětí... to je tak směšné klišé, že ho může používat pouze člověk bez touhy o seriózní debatu a korektní přístup. Nedovedu si představit, jak lze z dítěte, udělat někoho jiného, co se týče sexuální orientace. To není možné i kdy jste se na hlavu postavil.

9 6
možnosti
JT

No jestli nekomu staci ke stesti pochubit se co komu kam strka, tak proc ne.

13 3
možnosti
JR

J68i47ř60í 80R78a21š44k70a

17. 8. 2014 12:16

Ale prosím vás, o tom kdo ho kam strká to přece není. Já se tím nechlubím, nechlubil a nikdy chlubit nebudu, protože to je moje soukromá věc. Pokud se mě někdo zeptá, jak to mám, tak i tak zvažuji zda to "cizímu" řeknu nebo ne, protože moje orientace je moje věc. Mí blízcí přátelé a rodina to ví a nikdo se nad tím nepohoršuje, protože není důvod. Mám stejné názory jako většina populace a pokud něčím vybočuji, tak je to tím, že mám vlastní rozum, ale jen kvůli odlišné orientaci si jiný nepřipadám. Mám skvělou rodinu, přátelé, sousedy a lidi kolem sebe, kteří se nepozastavují nad tím, s kým večer usínám. Už jsem to psal jinde s PP nesouhlasím, ale pokud ho část menšiny chce a chce se předvést, tak mi nezbývá nic jiného než to prostě neřešit. Snažím se nečíst ani nevyhledávat články na toto téma, protože když se kouknu na blogy, tak se musím přiznat, že ať chci či nechci, tak musím občas souhlasit s pohledem na PP. Když zabrousím na gay weby, tak tam se většinou dozvím, že nejhorší jsou homo lidi, co jdou proti "vlastním." Co to sakra jako je, proti vlastním? Jsem člověk s vlatním rozumem, inteligencí, schopnostma, vlastnostma. Pracuju, platím daně, nedělám bordel, nemám zájem o jakékoliv výsady co nemá nikdo jiný a dokud mě nikdo nebude omezovat v běžném životě (což se neděje), tak není důvod proti čemukoliv protestovat. Nemám ve zvyku posuzovat lidi podle orinetace, ale podle toho čím jsou, co umí, jakou mají povahu a poslední co mě zajímá je kdo se jim libí - pokud neporušují zákon nebo neubližují dětem a nemohoucím. Proč bych měl posuzovat hetero lidi, podle neonacistů, konzorvativních křesťanů nebo dutých hlav? Zkrátka co člověk to unikát a ve všech skupinách obyvatelstva se najdou extrémní případy. Ať se to líbí nebo ne, tak člověk je jeden druh a je fuk, zda je bílý, černý, žlutý, hnědý, hetero, homo.

18 1
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2849x
Zatím se neznám natolik dobře, abych o sobě mohl cokoliv tvrdil. Počkejte si, až mi bude tak 80.